DKV figyelő

Írjatok akármilyen DKV-val kapcsolatos észrevételt, panaszt a dkvfigyelo@gmail.com címre. Ha szeretnétek egy járattal kapcsolatban szavazást indítani pl. a 36-os járat újra a Dobozi lakótelepig közlekedjen, írjatok fent megadott címre.

Friss topikok

2012.01.30. 20:18 hodosy

Talán egy kicsit túlzó követelések...

moMostanában nagyon pang a piac, kevés észrevételt kapunk, pedig az üzemanyagárak növekedése miatt egyre többen utaznak busszal. Sajnos matricával nem hirdethetünk a buszmegállókban (ezen szeretnénk változtatni). Ennek ellenéra havonta 1-2észrevétel mégis érkezik, ezért nem nagyon tudunk válogatni közülük. Az alábbi levelet ezért teszem közzé az eredti formában, mégha egy kicsit kacifántos is:

 

Tisztelt Ügyfélszolgálat.
Szeretném, ha a racionalitás talaján maradva megalgatnák problémámat és a  vétkes sofőrt megbüntetnék, vagy eltávolítanák a helyéről.
Busz rendszáma: LMG-004
A busz sorozatszáma: ASZ-09/001211
A sofőr neve állítólag: Jónás Károly bár ezt többszöri kérésemnek nem eleget téve halhatott. Csak halkan és már csak akkor közölte velem mikor leültem az első ajtó mögötti ülőhelyre.
Vezetői DK V-s kártyáját nem volt hajlandó megmutatni,hogy az azonosító számát le jegyezzem, és flegma módon sértegetni kezdett. A sofőrön látszott és hangozatta is ,hogy neki sietnie kell!!!

Az alábbi panasszal fordulok Önökhöz. A tegnapi nap (2012.01.29.) 18-07. perckor induló 25. SZÁMÚ AUTÓBUSZ (Vincellér utca - Veres Péter utca)

buszjelzésű rendszeres járatukat vettem igénybe. A busz késett. Nem ez az igazi problémám, mert emberek vagyunk és bárkivel megesik, hogy valami közbejön.
Mikor felszálltam a buszra rám zárta az ajtó. És amikor megszeppenve kérdőn néztem rá azt felelte :"Legközelebb hamarabb itt kell lenni" Na már most kérdem Én ki késett el valójában majd 10 percet?
A bérlet felmutatás után pedig helyet foglaltam. Már ekkor a megengedett sebesség határt túllépve hajtott egészen a Derék utca felől a Kishegyesi út irányába. A buszba beszerelt GPS -rendszer a rendelkezésükre áll, mondani valóm ellenőrzésére. Mellékesen mondom a út folyamán többször megszegte  a KRESZ szabályait. Derék-Kishegyesi út kereszteződésénél található megálló helyen ismét rázárta valakire  az ajtót. Ekkor lettem figyelmes és kezdtem nézni mit is csinál valójában ez az Örült. 18 óra28-30 perc lehetett mikor  Piac utcai megállóban (Csokonai Színház megálló, majd 10 perc késés után?????) Itt a várakozó utasokból 4 utast lent felejtett ,mert ez megesik?! Nem?! Megint felhívnám  figyelmet arra, hogy az ő késése miatt több utast is ott hagyott a buszmegállóban vagy éppen rázárta az ajtót. És késése miatt veszélyeztette több utas életét,a társasági vagyont képző buszt, és utolsó sorban a maga életét is. Egy ilyen hatalmas jármű vezetése felelőség teljes munka, és nem bízható felelőtlenül siető emberek kezébe több ember élete.
Mivel nem téve eleget az utas, DKV közti szerződésnek amit elfogadunk hogyha  jegyet illetve bérletet veszünk. továbbiakban kérném az illetőt mindenféle képen a  megfelelő megrovásban részesíteni szíveskedjenek. Ráadásul miután elkértem a szükséges azonosítókat, amire csak az volt  a válasza: "Én ezt magának úgysem fogom megmondani!!" Elkezdtem leírni a buszon található azonosítókat. Amikor pedig leszálltam a busz rendszámát is feljegyeztem. A fentiekben ezt megtalálják.
Email: a szerkesztőségben.
A munkájukat előre is köszönöm.

Tisztelettel: Szilágyi László

 

1 komment

Címkék: busz debrecen sofőr civisbusz


A bejegyzés trackback címe:

https://dkvfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr243977969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

danika4225 2012.08.25. 21:06:09

Velem is történt már sofőrős incidens:
A Segner térröl indulo 36-os járatnál. a csatlakozás meglehetösen szar így csak közvetlenül az indulási percre tudtam odaérni a nagíállóról. De asoför pirosat kapott. De mikor odaértem becsukta elöttem az ajtót. ÉN kopogtattam mert azt hittem hogy nem vett észre. Erre rámnézett majd elfordtotta a fejét. Ujara kopogtattam erre bemutattot és (mivel akkora váltott zöldre a lámpa) elhjtott. A buszhoz való érésem és a sofőr indulása között majd 2 perc elt el. Azt monja valaki hogy nem tudja kinyitni azt az ajtót és bezárni 2 perc alatt??? És persze várnom kellett 1 órát a kövi buszra
süti beállítások módosítása