DKV figyelő

Írjatok akármilyen DKV-val kapcsolatos észrevételt, panaszt a dkvfigyelo@gmail.com címre. Ha szeretnétek egy járattal kapcsolatban szavazást indítani pl. a 36-os járat újra a Dobozi lakótelepig közlekedjen, írjatok fent megadott címre.

Friss topikok

2011.08.24. 12:11 hodosy

Egy reakció a menetrend változásra...

Sziasztok!

Szeretnék gratulálni a DKV munkatársainak, a menetrenváltoztatásért (ismét!).
Tegnap vártam a 22-est, megnéztem indul: 05-kor,25-kor,45-kor. Lementem a megállóba 12:05-re negyedkor még sehol sem volt a busz,pedig a túloldalon láttam elsuhanni. Jó mondom biztos kimaradt. A 25-kor induló busz ismét sehol,akkor már ideges voltam, mert késésben voltam. Nagy nehezen sikerült felhívni őket, és közölték,hogy a kishegyesi úton már nem áll meg a busz és sétáljak át a McDonald’s előtti megállóban mert úgy jön most már kerülővel és az interneten egy külön menüpontba felvont tüntetve a változás. Én sajnálatos módon egyből az autóbusz menetrendre klikkelek,ha már fellépek az oldalukra, ott nem volt feltüntetve a változás és amúgy sem szoktam a honlapjukon " barangolni":
A másik meg  a 24-es. A megállóban nem volt kiírva a változás, nagy nyugodtan felszálltam rá, és vitt lefelé az István útra...boldog voltam... Gratula nekik!

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dkvfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr903175706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása