DKV figyelő

Írjatok akármilyen DKV-val kapcsolatos észrevételt, panaszt a dkvfigyelo@gmail.com címre. Ha szeretnétek egy járattal kapcsolatban szavazást indítani pl. a 36-os járat újra a Dobozi lakótelepig közlekedjen, írjatok fent megadott címre.

Friss topikok

2011.03.29. 15:28 dkvfigyelo

Agresszív, vicces és fenyegetőző sofőr

Az előző ajtó ki nem nyitós eset megismétlődött, annak ellenére, hogy kértük a kivizsgálást ami rendben lezajlott az alábbi eredménnyel:

 

Tisztelt Utasunk!

 Megkaptam levelét, melyben leírja az Önnel történt kellemetlen utazási eseményt, ami 2011. március 3.-án 7,55 órakor a Gyógyszergyár végállomásról induló 12-es viszonylaton volt.

Az esetet kivizsgáltam és megállapítottam, hogy az említett autóbusz jelzőberendezése időnként hibásan működött. Autóbuszvezetőnk utasaink jelzése ellenére nem minden esetben észlelte a leszállási szándékot és az ajtónyitás engedélyezésekor utasaink jelzése ellenére sem történt ajtónyitás. A hiba kijavítása időközben megtörtént. Természetesen a technikai problémáról kérésre igazolást állítunk ki az érintett utasainknak.

 Az Önnek okozott kellemetlenségért elnézését kérem és remélem, hogy a jö9vőben megelégedéssel veszi igénybe közösségi közlekedési szolgáltatásainkat.

  Tisztelettel: Miklós István

            Autóbusz üzemvezető

Igaz, hogy nem ugyan arról a buszról beszélünk, de ez egy általános hiba. Talán el kéne kezdeni kijavítani az összes buszon. Egy kicsit megkavarodtak a levél a feladóját keresve, és a blog lényegét sem értették még meg, egyszer talán ezt is elérjük.

Az alábbi levélben egy rendkívül bunkó, agresszív de egyben maga számára vicces sofőrrel állhatunk szemben. Ilyen és ehhez hasonló dolgoknak csak nem kéne megtörténniük.

 

2011. március 27. vasárnap van, gyönyörű tavaszi nap. Debrecenből Józsára utaztunk, a DKV 351-es járatának LMG-087-es rendszámú buszával. A Segner térről 12:20 perckor indult a busz. Az első ajtón szállt fel minden utas, a buszbérletét, menetjegyét felmutatva a sofőrnek. Rendkívül gyorsan vezetett a buszsofőr, - megitélésem szerint gyorsabban a megengedettnél - többször rádudált városon belül más autósokra. Jóval a menetrendben feltűntetett idő előtt elérte a józsai táblát. A nagyobb bajok ezután kezdődtek. A Szirom utcai megállóban egy hölgy jelzett (világított is a zöld gomb), le szeretett volna szállni. A sofőr ezt figyelmen kívül hagyva, nem nyitotta ki az ajtót, mire a hölgy előre ment szólni neki, már gurultunk is kifelé a megállóból. (Hát így járt, magára vessen, nem tudom miből gondolta, hogy a megvásárolt, érvényesített jegyért, bérletért cserébe akkor száll le, amikor szeretne.) Alig két megállóval később, a Gönczy Pál Általános Iskolánál két fiatal lány szemmel láthatóan a buszhoz szaladt, a megállóban állt egy fiatal fiú is, aki szólt a sofőrnek. El kell mondanom,  nem volt értelme, ugyanis pont amikor elértek a lányok az 1. ajtóhoz, a "kedves sofőr úr" gondolt egyet, és "megviccelte" őket, bezárta előttük az ajtót. Majd gúnyosan nevetett. (Végül is igaza van, 10 perccel hamarabb ott volt a kelletténél, a következő busz pedig pontosan 1 óra múlva ott lesz, majd elmennek azzal.) Ekkor még nem gondoltam, hogy a Mi érkezésünk sem lesz zökkenőmentes. Rögtön a következő megállóban, a Pál utcánál jeleztük leszállási szándékunkat (ugyanannál az ajtónál, ahol a hölgy is jelzett, ismét világított a gomb). Senki nem várakozott a megállóban, leszállni is csak mi szerettünk volna. Ennek ellenére azt az egy ajtót kivéve, nyílt a többi ajtó. Mire előre mentünk, ugyanaz következett, ami a hölgynél is jelen volt. Kérésünkre, hogy álljon meg, miért indult tovább, azt a választ kaptuk, hogy majd a következőnél leszállunk (az a végállomás volt). Szó szót követett, a hölgy is, Mi is felírtuk a busz rendszámát, és közöltük, hogy fel lesz jelentve a sofőr. Erre a következőkkel reagált: "Legközelebb, ha meg lát minket, ki sem nyitja az ajtót." Kérdezem én, akkor ez SZOLGÁLTATÁSNAK nevezhető???

Remélem erre nem az lesz a DKV illetékeseinek a válasza: "Köszönjük az észrevételét. Kivizsgáltuk az ügyet..." Hogyan tudja kivizsgálni, mikor ott sem volt? Ezt az esetet azért írtuk le, mert az adott sofőrt már látásból ismerjük, és rendszeresen ezt csinálja másokkal (velünk először fordult elő). Egy-két példa: A Diószegi S. iskolánál az összes diákot ott szokta hagyni a megállóban, amennyiben 1 pillanaton belül nincsenek az első ajtónál. Aztán reggelente, amikor a Nagyállomásról indul a busz, a Segner térnél meg sem áll, ha úgy gondolja, hogy elég utas van már a buszon. (Csak megjegyzem, hogy ennyi erővel, semmilyen busz nem állna ott meg, ugyanis mindegyiken hering parti van. Talán ha a 28-as busz meghagyták volna, nem lenne ez, ugyanis az adott vonalon minimum 6 iskolát tudunk, és akkor még a dolgozó emberekről nem is beszéltünk.)

 

További szép napot: H. Nikolett

 

2 komment

Címkék: vicces agresszív józsa 351


A bejegyzés trackback címe:

https://dkvfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr642782120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Judit434 2011.04.07. 21:21:58

Nekem is nagyon rossz tapasztalataim vannak a 49-es járattal, bár keveset járok busszal, de mindig van rossz tapasztalatom és másoktól még többet hallok.
A reggeli első járat amely Bánkról indul, az első ajtó nyitással rengeteg időt elveszít a menetidőből, a 30-as járatot rendszerint maga elé engedi, már csak azért is, hogy az utasok ne tudjanak átszállni. Miért nem tudja bevárni a 30-as járat a 49-es buszt? Az utasok nagyon sokszor elkésnek a munkahelyeikről, ki igazolja nekik a késést, Önök szerint meddig lesz így munkahelyük?
A másik nagyon rossz tapasztalatom a mai napon, azaz 2011. 04.07-én történt a Nagy állomástól induló 14:55-ös busszal mentem, amit már nagyon megbántam. A sofőr minden megálló után éppen csak gurult a következőig, kb. 10 km sebességgel ment több száz métert. 15:25-kor kellet volna vissza indulnia, de még akkor járt a bánki településnél, ezért csúszott a menet idő minden járatnál ma délután.
A kérdésem csak az lenne, hogy miért szórakozik némelyik sofőr az emberek türelmével, provokálják az utasokat?

Judit434 2011.04.07. 21:21:58

Nekem is nagyon rossz tapasztalataim vannak a 49-es járattal, bár keveset járok busszal, de mindig van rossz tapasztalatom és másoktól még többet hallok.
A reggeli első járat amely Bánkról indul, az első ajtó nyitással rengeteg időt elveszít a menetidőből, a 30-as járatot rendszerint maga elé engedi, már csak azért is, hogy az utasok ne tudjanak átszállni. Miért nem tudja bevárni a 30-as járat a 49-es buszt? Az utasok nagyon sokszor elkésnek a munkahelyeikről, ki igazolja nekik a késést, Önök szerint meddig lesz így munkahelyük?
A másik nagyon rossz tapasztalatom a mai napon, azaz 2011. 04.07-én történt a Nagy állomástól induló 14:55-ös busszal mentem, amit már nagyon megbántam. A sofőr minden megálló után éppen csak gurult a következőig, kb. 10 km sebességgel ment több száz métert. 15:25-kor kellet volna vissza indulnia, de még akkor járt a bánki településnél, ezért csúszott a menet idő minden járatnál ma délután.
A kérdésem csak az lenne, hogy miért szórakozik némelyik sofőr az emberek türelmével, provokálják az utasokat?
süti beállítások módosítása