DKV figyelő

Írjatok akármilyen DKV-val kapcsolatos észrevételt, panaszt a dkvfigyelo@gmail.com címre. Ha szeretnétek egy járattal kapcsolatban szavazást indítani pl. a 36-os járat újra a Dobozi lakótelepig közlekedjen, írjatok fent megadott címre.

Friss topikok

2011.09.22. 19:40 hodosy

Kár volt előre inni a medve bőrére...

Az alábbi észrevétel bebizonyítja, hogy mégsem változott semmi, az ellenőrök bunkók. Az ügyfélszolgálatosok lekezelőek, válaszra sem méltatnak. Elég szomorú, hogy a becsületesen utazni akaró utasokat, semmibe veszik és csak a saját érdekeiket figyelik. (Minden megbüntetett utas után jutalékot kapnak.) Tanuljunk Anikó, szomorúan véget érő esetéből, és váltsuk meg előre a jegyet, amikor csak tudjuk.

Üdv 

Szeretném megosztani  veletek az esettemet. Választ hiábá várok nem kapok, telefonáltam már az ügyfélszolgálatra ahol,negyedjére felvették a telefont, mikor közöltem, hogy panaszt szeretnék tenni le is tették. Kitartón hívtam az ügyfélszolgálatot, kaptam egy email címet meg egy fax számot.Levelet írtam, de még választ nem kaptam, még annyit sem, hogy köszönjük az észrevételét.... 

 Tisztelt Ügyintéző!

 Az alábbi probléma mielőbbi megoldásában kérem szíves segítségüket:

A mai nap folyamán (2011.09.09.) 06.48 órakor a Mikepércsi út-Bulgár utca sarkon felszálltam a 44. sz. buszra az első ajtónál. Habár a jegyvásárlásra szánt 500 Ft már akkor a kezemben volt, utolsó felszállóként, a tömegben nagyon nehezen jutottam el a Sofőrig jegyet váltani. Láttam, hogy piros lámpát fogunk kapni, ezért, mivel addigra sikerült megközelíteni a Sofőrt de még nem tudtam megvenni a jegyet (hiszen a Sofőr vezetett), a piros lámpánál terveztem azt megváltani. Ekkor az Ellenőr, aki végig ott állt az első ajtónál, tehát látta, hogy a Sofőr felé tartok, kérte a jegyemet. Próbáltam tisztázni a helyzetet, említettem neki, hogy próbáltam jegyet váltani, csak a tömeg miatt nem sikerült még odajutnom, illetve láthatta is a kezemben a pénzt. A válasz az volt, hogy ő nem tudhatja, miért van a kezemben 500 Ft és hogy ő is arra várt, hogy a busz megálljon. Mondtam neki, hogy akkor büntessen meg, mivel érveimet kielégítőnek találtam, nem éreztem, hogy több magyarázatot kellene hozzáfűznöm. Erre, a helyszíni bírság bármiféle említése vagy további tájékoztatás nélkül, semmiféle megértést nem tanúsítva kitöltött egy 12.700 Ft-ról szóló csekket. Amikor erre nemtetszésemet fejeztem ki és további kérdéseket tettem fel, a legkevésbé sem utasközpontúan odavetette, hogy olvassam el a tájékoztatót. Ekkor már említést tett a 2.000 Ft-os helyszíni bírságról, amit viszont akkor már nem fogadtam el, hiszen egyrészről nem tartom egy DKV nagyságú céghez méltónak azt a hangnemet ill. a tájékoztatás azon formáját, amit az Ellenőr Úr használt velem szemben, másrészről nem érzem korrektnek magát a büntetést, hiszen nem állt szándékomban menetjegy nélkül utazni a buszon. Végezetül megemlíteném, hogy az Ellenőrön semmiféle azonosításra szolgáló jelzés nem volt az ellenőrzés ideje alatt, mivel azt azután, hogy elkérte a jegyet, rögtön zsebre is tette. Miután pedig megbüntetett, senki mást nem ellenőrzött már, a hátul dolgozó Ellenőr pedig még nem ért a busz elejére. Ezt szintén nem tartom igazságosnak, mivel így több Utas egyáltalán nem is lett leellenőrizve.

Segítségüket kérem az ügy elsimításában, hiszen én, mint Utas, úgy gondolom, megtettem azt, ami a kötelességem. Az első ajtónál szálltam fel (noha akár a hátsónál is felszállhattam volna), és eszem ágában sem volt kitérni a jegyváltás kötelezettsége alól. Amennyiben nincsen arra mód, hogy az Utasok rögtön meg tudják váltani jegyüket, hiszen csúcsforgalomban, ha mindenki az első ajtónál száll fel, ez percekbe is kerülhet, kérem vegyék ezt figyelembe a cég Munkatársai is, hiszen Önöknek is az az érdeke, hogy az Utasok elégedettek legyenek. Kérem ne azokat az Utasokat szankcionálják, akik valóban próbálják szem előtt tartani és teljesíteni kötelességeiket  a DKV utasaiként.

 

Szívélyességüket és segítségüket előre is köszönöm:

 

K.Anikó

6 komment

Címkék: ügyfélszolgálat bunkó ellenőr


A bejegyzés trackback címe:

https://dkvfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr573246801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.09.26. 14:18:02

Egy esetből általánosítani csak az orvosok szoktak... Ebből nekem az jött le, hogy van bunkó ellenőr. Be lehet panaszolni...

kumming 2011.10.02. 17:02:03

Nos azért az az első ajtó nincs olyan messze a sofőrtől, ami szerintem fél méter maximum. Ha felszálláskor odaszólsz hogy kérek egy jegyet, akkor legfeljebb a sofőr visszaszól ha már elindult, hogy most már a lámpánál ad, és akkor az ott álló ellenőr biztos hogy nem büntet meg. Az hogy a kezedben szorongatsz egy papírpénzt, semmit sem jelent, mivel sokan a jegyet szorongatják, de eszük ágában sincs kezelni. Ilyenkor az ellenőr megvárja az elindulást, hogy addig mindenki kezelte-e a jegyét, vagy vásárolt-e. Itt szerintem te nem jelezted a sofőr felé a vásárlási szándékodat, és ezért büntetett az ellenőr. Z hogy utána nem ellenőrzött, az természetes, mert veled volt elfoglalva. Azzal meg neked nem kell törődnöd, hogy esetleg valaki kimaradt az ellenőrzésből Vagy dögöljön meg a szomszéd tehene is? Ja, nem ellenőr vagyok. Nem azt mondom hogy lógni akartál, hanem ha így történt, akkor inkább figyelmetlen vagy, és most nem volt szerencséd.

kumming 2011.10.02. 17:03:09

@TrueY: Én nem tenném, mert az ellenőr szabályosan járt el. Még akkor is, ha te úgy érzed, hogy nem.

lokiboy79 2011.10.04. 12:18:51

Egy tuti.És ez országosan van így DKV-tól,BKV-tól,MÁV-tól,VOLÁN-tól függetlenül.Az ellenőr(ök)csak a fehér bőrszínű vagyis a Magyar embereket merik megbüntetni.A cigókhoz hozzá sem mernek szólni,mert egyből fenyegetőznek és hát az EU-ban élünk(sajnos),így Ők,mint EU-s állatpolgárok jogokkal bírnak.E jogok egyike a tisztességesen fizetők kontójára való ingyen utazás.Ha esetleg ezt valaki mégis szóvá merné tenni,akkor az egyből rasszista és már megy is a panaszkodás a kisebbségi jogok biztosánál.Na ez a durva.Ilyenkor az ellenőr sem ellenőr csak némán tovább kullogó.

Ernő88 · http://varazslatosmesefilmek.blog.hu 2011.12.08. 17:36:07

Elegem van már ezekből az idióta ellenőrökből, hogy olyan semmiség miatt büntetnek meg néha embereket, hogy csoda. Bár engem soha nem büntettek még meg, voltam már tanúja olyan eseteknek, ami azért eléggé nevetséges volt. Valamiből igaz nekik is meg kell élni, na de azért ez túl megy minden határon, már bocsánat. Néha még a sofőrök is igazi tahók. Tisztelet itt is a kivételnek. Nem tudom hová tartunk így....

danika4225 2012.08.25. 20:59:19

Ez az ellenőr valóban nem a kedvsségéről híres. Viszont a többi kommentesnek igaza ven. bocs de ez az igaz
süti beállítások módosítása