DKV figyelő

Írjatok akármilyen DKV-val kapcsolatos észrevételt, panaszt a dkvfigyelo@gmail.com címre. Ha szeretnétek egy járattal kapcsolatban szavazást indítani pl. a 36-os járat újra a Dobozi lakótelepig közlekedjen, írjatok fent megadott címre.

Friss topikok

2011.08.27. 22:18 hodosy

...és miután odaért szembesültem az Dkv ellenőrével...

Üdv mindenkinek!
 
Szeretném megosztani a Dkv ellenőreivel megélt esetemet.
Mielőtt azt hinné bárki is, hogy na ismételten egy ellenőr utálattal élő ember írogat akinek nem szimpatikusak az ellenőrök, na az mától nem én vagyok. Bocsánat ne értse senki félre, nem szeretem ezeket az embereket de ma beláttam, hogy ők is csak azt végzik, ami nekik ki van adva.
 
Leírnám esetem, amit magamnak köszönhetek.
 
Ma délelőtt a nagy melegben úgy döntöttem a Nagyerdő irányába haladó villamosra felugrunk egy megállóra. Hogy miért többes számban írok, azért, mert tanár vagyok és 8 éves gyerekek kísérője voltam a mai nap, akikkel csavarogtunk. A lényeg, nem bírtam már a nagy meleget és én, mint tanár ugorjunk fel egy villamosra, hátha nem lesz ellenőr. A gyerekek mit nem sejtve örömmel jöttek. Alighogy elindult a villamos jött egy ember felém és miután odaért szembesültem az Dkv  ellenőrével, aki két hölgy társaságában dolgozott. Gondoltam magamban ”úristen ezt a szégyent, ha ezt a gyerekek odahaza elmesélik” ….Azért volt ciki, mert magamra vállaltam a gyerekeket és nekem kellet volna gondoskodni az ő biztonságukról. A lényeg, próbálkoztam mindenfélével, amit ilyenkor tehet egy ember, de láttam az emberen, hogy nem hatja meg semmi. Mondom az ellenőrnek, hogy én vagyok a hibás, adom az igazolványom, írja nekem az összes büntetést. Mire nagy meglepetésemre, megkérdezi az ellenőr, hogy tisztelt hölgyem ön felel a gyerekekért??
Válaszolom megijedve….igen!?
Akkor hölgyem mivel a gyerekek még elég fiatalok ahhoz, hogy őket hibáztassam, amiért nincs érvényes menetjegyük, önt fogom megbüntetni, de legközelebb nem leszek elnéző! …..
Szeretném megjegyezni, hogy ha mindenkit megbírságol azt is benyelem, mert én kerestem magamnak a bajt. Innen köszönöm a nagylelkű hozzáállást.
 
Üdv:. Erika

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://dkvfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr313184609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tepsifan · http://kephatas.blog.hu 2011.08.28. 15:24:34

"a gyerekek még elég fiatalok ahhoz, hogy őket hibáztassam" ? gondolom úgy értette, hogy már elég öregek, hogy őket hibáztassa. Baromi nagylelkű volt, hogy nem büntette meg a gyerekeket, pár 8 évest, azért még el lehet engedni egy ejnye-bejnyével, ha meg a felnőtt vitte fel őket a vilire, akkor alap, hogy csak a felnőttet bünteti meg.

kumming 2011.09.03. 10:55:42

@Tepsifan: Jogosan büntetett volna? Igen. Akkor te miről beszélsz? Tényleg rendes volt, ezt el kell ismerni. És ha az érintett is elismeri, te milyen jogon fikázod az ellenőrt?

Tepsifan · http://kephatas.blog.hu 2011.09.03. 13:09:05

@kumming: nem fikáztam az ellenőrt, csak leírtam, hogy nem nagylelkűség nem megbüntetni a gyerekeket, ha a felnőtt vitte fel őket ALAP, hogy csak a felnőttet bünteti.
süti beállítások módosítása