Hét hét, azaz negyvenkilenc nap telt el azóta, mióta Gábor panaszát elküldtük a DKV-nak elérhetőségével együtt. Ma megkapta hőn áhított válaszát, és elégedetten továbbította nekünk.
Tisztelt P. Úr!
Megkaptam levelét, melyben leírja az Önnel történt kellemetlen utazási eseményt 2010. augusztus 19.-én 8,45 órakor a Vezér utcáról induló 14-es viszonylat Nyék utcai megállóhelyen a Nagyállomás irányába.
Az esetet kivizsgáltam és a vizsgálat során egállapítottam, hogy autóbuszvezetőnk nem a Társaságunk elvárásai szerint végezte munkáját, melyért figyelmeztetésben részesítettem.
Oktatásainkon kiemelt figyelmet szentelünk dolgozóink helyes kommunikációs készségeinek fejlesztésére.
Jobbító szándékú levelet köszönöm az Önnek okozott kellemetlenségért elnézését kérem és remélem, hogy a jövőben megelégedéssel veszi igénybe közösségi közlekedési szolgáltatásainkat.
Tisztelettel:
Miklós István
Autóbusz üzemvezető
Hogy is van az a közhely a halvánnyal meg a reménysugárral? Mindegy... Az utasok nevében köszönjük!
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
rpipi 2011.08.12. 09:32:16
ÚTI TÁBLA VOLT KITÉVE HOL OTT A VINCELLÉRE JÖTT.