DKV figyelő

Írjatok akármilyen DKV-val kapcsolatos észrevételt, panaszt a dkvfigyelo@gmail.com címre. Ha szeretnétek egy járattal kapcsolatban szavazást indítani pl. a 36-os járat újra a Dobozi lakótelepig közlekedjen, írjatok fent megadott címre.

Friss topikok

2009.07.02. 16:14 hodosy

Első utam

Mivel nyári szünet van (hál'isten) nem kellet még buszra ülnöm, de ma már kíváncsi voltam, és a videót is megcsináltam. Kétfajta érzést váltott ki belőlem az új busszal való találkozás.
Na vajon mi lehet az? Jó és rossz. Alsójózsán lakom ezért a 36-os busz az első amit használnom kell. Vártam a buszt meg is jött időben (ez jó), de a kijelző nem működött Ez NEM jó)a sofőr előtt egy tábla , a szám látszik rajta de a két végállomás leolvasása nehézségekbe ütközik (ez nem jó.) 

                            

 Esetemben ez nem is számított mert tudtam hova megyek (ez jó :)). valószínűleg ha ez nem így lenne akkor már kellemetlen lenne a dolog. Ezt a problémát szerintem napokon belül megoldják.(ez jó ...lesz?!) Szóval megjött a busz , és minden rendben olyan amilyennek lennie kell egy új busznak tiszta, világos, klimatizált, csinos, udvarias sofőr kisasszony (ez jó sőt nagyon jó).Most üljetek le, mert szerintem elég rossz jön jegylyukasztás bocs, nem lyukasztás hanem jegykezelés dátum rajta minden stimm,

 

 

itt pedig egy véletlenül kétszer nyomtatott vagyis kezelt jegy.

Ugyan oda nyomtatott ezért olvashatatlan rajta a dátum.Tuti ezért úgy megbüntetnek , mint a sicc.(ez rossz) Biztosan van rá megoldás, hogy ne nyomtasson többször is ugyan oda a drága kis masina. Ráadásul segítenem kellett egy nénikének aki nem tudta hogyan kezelje a jegyet mondom segítek neki mert ugye illedelmes vagyok, de nem sikerült valószínüleg régi, zseben tartott, és emiatt puha jegy volt nála,  nem tudtam előre nyomni az érzékelőig, csak erre tudok gondolni, egy másik gépezetnél pedig egyből sikerült. (ez  jó)
Szóval a busz jó pontos tiszta klimatizált frankó minden...(eez jó)
Az viszont qrvára nem jó ha megbüntetnek mert kétszer nyomom be a jegyet.
Most pedig nézzétek meg a Dátumnyomtatós jegykezelést élőben.

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://dkvfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr661222426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ShiniKami 2009.07.03. 07:43:25

Jó kis videó ;) Hát legalább annyi előnye lehet ezeknek a nyomtatós kezelőknek hogy a kedves jópofa emberek már nem tudnak aprópénzt beledobni. Habár olyat is hallottam már hogy az ellenőrök is csinálták hogy aztán legyen mire büntetni ha nincs rendesen kezelve a jegyed.
süti beállítások módosítása