DKV figyelő

Írjatok akármilyen DKV-val kapcsolatos észrevételt, panaszt a dkvfigyelo@gmail.com címre. Ha szeretnétek egy járattal kapcsolatban szavazást indítani pl. a 36-os járat újra a Dobozi lakótelepig közlekedjen, írjatok fent megadott címre.

Friss topikok

2010.08.23. 09:00 Zsigmi

Vigyázz, frusztrált vezetők!

Éreztétek már magatokat megalázottnak a pékségben vagy a postán, amikor egy marék apróval fizettetek? Gáborral ez történt.

Azok kedvéért, akik lusták végigolvasni, a történet röviden: Gábor aprópénzzel fizet, pontosan kiszámolva a jegy árát, mire a sofőr az utasok füle hallatára elküldi az anyjába. Ezután hamis névvel próbálja meg lerázni levélírónkat, majd leszálláskor még be is mutat neki.

Az időpont: augusztus 19., 8:45-9:03. A helyszín: a Vezér utcáról induló, LMG-051 rendszámú 14-es busz. A szereplők: P. Gábor utas és K. "menjanyádba" Mihály járművezető. (A DKV-nak természetesen teljes nevekkel továbbítjuk a sztorit.) Teljes levél a "tovább"-ra kattintva.

Nem gondoltam volna, hogy a nagy számok törvénye alapján egyszer rám is sor kerül, de úgy látszik a DKV figyelmes munkatársainak a keze mindenhova elér. Szeretném megosztani mindenkivel a csütörtök (2010. augusztus 19.) délelőtt velem történt eseményeket.

 

Mivel a belvárosban volt dolgom, gondoltam, hogy igénybe veszem a DKV szolgáltatását és buszra ülök. Volt már ilyen többször is, elvégre csak éltem már 23 évet ebben a városban.

 

Mint tudatos fogyasztó és felhasználó úgy gondoltam, hogy megkönnyítem a buszsofőr dolgát, és nagy címlet helyett pontosan kiszámolom a vonaljegy árát, ehhez pedig aprót használtam (5 forintos azért nem volt benne). A 8:45-kor a Vezér utcáról induló 14-esre szálltam a 2. megállónál (Nyék utca), ahol is kértem egy jegyet, majd átadtam az előre kiszámolt összeget (320 HUF) a sofőrnek. Ekkor hatalmasra nyílt szemekkel nézett rám, és másodpercekig meg se szólalt. Először azt hittem, hogy valahonnan ismernem kellene, de mint utólag kiderült, vélhetően édesanyámat hitte ismerősének, ugyanis később többször is rá hivatkozott

 

Hogy mi is történt? A sofőr először kérdőre vont, hogy mit képzelek magamról, hogy egy marék apróval szúrom ki a szemét. Ezt nem teljesen értettem, azt hittem elszámoltam magam. Mondtam neki, hogyha véletlenül kevesebb, akkor persze kipótolom, és utólag is elnézést kérek. Mondta, hogy nem erről van szó, hanem arról, hogy „Mi az hogy aprót ad? Csak nem gondolja, hogy majd így adok vissza a többi utasnak?” Én ebben nem találtam semmi kivetni valót, és mondtam, hogy „Amennyiben megkapják a pontos visszajárót, gondolom nincs semmi probléma.” A beszélgetés további része lentebb:

 

- Sofőr: Na, ne szórakozzon velem!
- Én: Elnézést, de továbbra sem értem, hogy mi a probléma?! Ha minden igaz pontosan kifizettem a jegyet, amit kezeltem is.
- Sofőr: De így, apróval? Mit képzel magáról?
- Én: Ne haragudjon, de úgy tudom, hogy nincs külön előírás arra, hogy milyen címletekben kell a jegyet megváltani. Továbbra sem értem mi a gond?! (Megj: A sofőr fülkéjének oldalán a következő szöveg áll: „A járművezetőt mentesítse a pénzvisszaadás alól!” Ez maradéktalanul megtörtént.)
- Sofőr: Na, jól van, akkor takarodjon hátra!
- Én: Ne haragudjon, de mégis mivel érdemeltem ki ezt a hangnemet?
- Sofőr: Na, akkor húzzon hátra! (ismétlésszám: 4)
- Én: Láthatnám az igazolványát?
- Sofőr: Azt meg minek?
- Én: Hogy panaszt tehessek a felettesénél!
- Sofőr: Engem ne fenyegessen!
- Én: Én nem fenyegetem, pusztán nem értek egyet a viselkedésével és azzal a hangnemmel, ahogy beszél?! Fizettem a szolgáltatásért, kezeltem a jegyet; továbbra sem értem, hogy mi a gond. Szabad megtudnom a nevét?
- Sofőr: B*** Boldizsár (enyhén habozva)
- Én: Ha jól látom a műszerfalra dobott igazolványán K**** Mihály szerepel?! (Megj: Verbális válasz nincs először, pusztán egy hatalmas fintor.)
- Sofőr: Na, akkor húzzon hátra!
- Én: Semmi akadálya. Csak szeretném jelezni, hogy panaszt fogok tenni a felettesénél!
- Sofőr: Engem ne fenyegessen! Érti!? Ne fenyegessen!
- Én: Nem fenyegetem. Csak jelzem, hogy panaszt fogok tenni.

 

Ez volt az a pont, ahol úgy éreztem: meddő vitát folytatunk, így inkább kerestem magamnak egy ülőhelyet, a busz pedig elindult a megállóból. A beszélgetésnek egyébként szem- és fültanúja volt mind a 4 utas, aki reggel a buszon ült (egy középkorú féri és nő, és két nyugdíjas korú hölgy). Miközben haladtam be a városba szép lassan én is kezdtem elfelejteni a dolgot, és már-már úgy voltam vele, hogy inkább nem is foglalkozom az egésszel. Ekkor jött a ’fordulat’, vagy hát a történet eleje alapján nem is tudom, hogy mi?! Inkább a folytatás…

 

9:03-kor leszálltam a Jókai utcai megállónál. Gondoltam, hogy visszanézek még, aztán csak hogy megnyugtassam magam, felírom a busz rendszámát (LMG-051). Ekkor olyat láttam, amilyet én még soha az elmúlt 23 évben?! A sofőr csak arra várhatott, hogy visszanézzek a buszra, mert nemtetszését számára egyezményes – számomra sokkal inkább offenzívnek vélt – kézmozdulatokat használva jelezte, illetve a bejegyzés elején már említett ismeretségi kapcsolatot firtatta. Mindezt hosszas másodperceken keresztül az összes utas szeme láttára és füle hallatára. Ennyi nem volt elég, a mutogatás azt követően is folytatódott, hogy a busz elindult. Ezután jobbnak láttam, hogyha inkább más irányba nézek, és tudomást se veszek a magáról teljesen megfeledkezett sofőrről.

 

Továbbra sem értem, hogy mi lehetett a sofőr számára a probléma?! Talán az, hogy apróval fizettem? Egyrészről mivel buszon mindig így szoktam, gondoltam ebből nem lehet gond, másrészről pedig ezt általában szeretik is. Azt csak mellékesen jelzem, hogy a sofőrnél mindösszesen 2 db fém 100-as és 1 db 50-es volt, így nem tudom, hogy mondjuk a nálam található ezresből például hogyan adott volna vissza? Én még azt is megértem, hogyha nem szereti az aprót, és megkér, hogy máskor próbáljak nagyobb címletet hozni. Ez teljesen rendben is lett volna. De ez a stílus és hangnem? Még az én 23 éves koromban is felháborító!? (A szolgáltatás árát kifizettem, a vonaljegyet kezeltem és az utazási feltételeket sem szegtem meg. Azt hogy a sofőrnek csak rossz napja volt, vagy tényleg ilyen a stílusa, azt nem az én tisztem megítélni, de az, ahogy a leszállásom után viselkedett, és hogy hamis nevet diktált be nekem, szerintem önmagáért beszél. Az általa megszóltatott hangnem, a felmenőim szidalmazása, és az hogy többszörösen – általam eddig nem is ismert jelekkel – beintett abszolút mértékben indokolatlan és szükségtelen volt.

 

Valamilyen szinten én is hibásnak érzem magam, hogy Debrecen közlekedése olyan jelenleg amilyen. Ugyanis az elmúlt 23 évben nem tettem soha panaszt, hogyha olyan eset történt velem, amit jelenteni kellett volna – bár mentségemre szóljon, hogy 7 éves koromig nem tudtam írni –, de ennek most vége. Most telt be a pohár. Ezért is született meg ez a bejegyzés.

 

Az atrocitás ellenére hozzátenném, hogy minden elismerésem azok számára, akik tisztességesen és emberségesen végzik a munkájukat, és elhiszem, hogy néha frusztráló lehet a debreceni tömegközlekedésben dolgozni, de a K. Mihály által megütött stílus és hangnem szerintem túllőtt a célon. Még akkor is, hogyha vélt igazát próbálta védeni, amit azóta sem tudok egyébként belátni. Hogyha én tévednék, és a cég álláspontja valóban megegyezik alkalmazottjukéval, akkor azt persze tudomásul veszem és a továbbiakban annak megfelelően cselekszem; de ez esetben először részletes(ebb) tájékoztatást várok. Azonban nem hiszem, hogy a debreceni tömegközlekedést alakítók, szervezők és az azt megvalósítók számára ez a fajta viselkedés lenne a helyes és követendő út, ezért a jövő hét folyamán elektronikus és postai úton is panaszt teszek a fent említett sofőr felettesénél, és kérem, hogy a többi utas nyugalma érdekében vizsgálják ki az ügyet, és tegyék meg a szükséges lépéseket.

 

P. Gábor (23, Debrecen) 

 

50 komment

Címkék: közlekedés busz debrecen dkv panasz civisbusz


A bejegyzés trackback címe:

https://dkvfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr72238583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

homokhat_ · http://debrecen-jozsa.hu 2010.08.23. 10:18:52

Akkor számoljunk:
5Ft nem volt benne,
1, legrosszabb eset:32 db 10Ft-os
2, 30db 10Ft-os 1db 20Ft-os
3, 28db 10Ft-os 2db 20Ft-os
4, 26db 10Ft-os 3db 20Ft-os
5, 24db 10Ft-os 4db 20Ft-os
6, 22db 10Ft-os 5db 20Ft-os
7, 20db 10Ft-os 6db 20Ft-os
8, 18db 10Ft-os 7db 20Ft-os
9, 16db 10Ft-os 8db 20Ft-os
10, 14db 10Ft-os 9db 20Ft-os
11, 12db 10Ft-os 10db 20Ft-os
12, 10db 10FT-os 11db 20Ft-os
13, 8db 10Ft-os 12db 20Ft-os
14, 6db 10Ft-os 13db 20Ft-os
15, 4db 10Ft-os 14db 20Ft-os
16, 2db 10Ft-os 15db 20Ft-os
17, 16db 20Ft-os
Most jönne az 50Ft-os variáció,
majd a 100Ft-os stb...
Nézzük a legrosszabb variációt, ami 32 db 10Ft-os érme átszámolása.
Véleményem szerint kb ezen összeg átszámolására elegendőnek kell lennie mondjuk lusták is és alaposak is vagyunk akkor egy (1) perc alatt elvégezhető ez a művelet.
Egy (1) perc nem igaz ,mert elszámoláskor is újból egy (1) perc.
Azaz összesen kettő (2) perc.
Lehetne folytatni: mutogatással töltött idővesztesség egy (1)perc
átokszórás egy (1)perc
Rólam írt bejegyzés olvasása harminc(30)perc .
Főnöknél töltött idő harminc(30)perc.
Munkanélküli hivatalban eltöltött idő
százhúsz(120) perc.
Nem ragozom, a lényeg az , hogy nem éri meg bunkónak lenni.

panjabi 2010.08.23. 21:55:39

Botrányos az eset... De el kell hogy szomorítsalak, mert hiába teszel panaszt a főnökénél, semmi sem fog történni. Hidd el, én már többször körbejártam ezt! Hogyha pedig nem tudsz konkrét tanút behívni, akkor előtted fogja letagadni az esetet! Ezt is tapasztalatból mondom sajnos... Habár vannak igen rendes és korrekt sofőrök, az ilyen legalja miatt mégis negatív fényben tündököl a DKV személyzete... kiemelten a majomparádés VEZETŐSÉG!!! GRAT!!!

Állítsuk meg a ......... 2010.08.24. 11:17:12

Botrányos!

Sajnos egyre több ilyen bunkó sofőr van.
Múltkorában a kollegnanőmnek csak ötszázasa volt, és ezért leszálította a sofőr a villamosról, mert nem tudott visszaadni,pedig a Kálvin tér környéke mint tudjuk "tele" van jegyárusító helyekkel ugyebár.

A másiskkal meg tovább ment a busz, a sofőr nem vette figyelembe, hogy az utas jelzett, amikor ezt szóvá tették neki, még ő volt felhorgadva.

irat 2010.08.25. 19:26:45

Én is évtizedek óta használom a "tömegköklekedési eszközöket"! DE!! mivel ezeket,még mindig emberek vezetik,nem robotok!?
Ezért ők is csak emberek! vagy nem?
Hajnalban indulnak dolgozni miközben,sokan javában alszanak.
Vagy még javában nyomják a gombokat,mikor sokan rég alszanak.
Egyszerűen csak végzik azt amit tenniük kell nem beszélve arról,hogy nem csak az utasok biztonságáért felel,hanem azokért is akik még ott közlekednek ahol ő.
Könnyű dolga van,1 utasnak!! HA REKLAMÁLNI AKAR!!! ott van a sofőr neve,járat száma stb.
DE HA CSAK 1,napra oda ülne a volán mögé!!! RÖGTÖN más lenne a VÉLEMÉNYE!!! jó lenne ha lehetne erre lehetőség!!! A sofőrik emberek,érző lények,lehetnek rossz napjaik,stb!! EZÉRT!!! néha mindenki gondojon arra,hogy Ő maga tökeletes-e mindig,minden esetben!?
Majd ha gyalogolni fogunk,nap mint nap!? vissza kivánnánk azt,ami most csak "BOLHÁBÓL ELEFÁNT"!!!
SOFŐRÖK!!-Buszosok,Villamosok,Trolisok!!!!
:)))- SOKAN VANNAK VELETEK!!! KITARTÁS!!!

irat 2010.08.25. 19:54:53

P.Gábor! nincs a Családomban DKV-és dolgozó.DE Valahol családtagoknak tekintem őket,mert ha közlekedni akarok,és nem az aútómmal akkor csak rájúk számithatok(Számithatunk)!
Nem voltam ott,akkor ami önt bántón érintett,de nem az én tisztem igazságot osztani.
A lényeg részemről,Ön még csak 23 éves.Nincs ezzel gond.
Talán 10 év múlva,már idősebben,bölcsebben nem osztaná meg a gyerekkori problémáit,másokkal összefüggésben az önt ért bántalmakról.
A DKV-is egy szolgáltató a sok közzül!
Javasolnám,hogy utazzon vonaton,metrón,repülőn!!!
Rá fog jönni,hogy még kevés "KEFIRT" ivott meg eddig! Minden jót!!! ui: közlekedjen gyalog! az ingyen van,sőt EGÉSZSÉGESEBB!!!

Állítsuk meg a ......... 2010.08.27. 08:15:38

Úgy látom megjelent itt pár dkv fan.
Azért egyet ne felejtsenek el, nem mi utasok vagyunk adkv-ért, hanem ők vannak értünk.
Nem érdekel hogy rossz napja van a sofőrnek, engem az érdekel, hogy eljussak A pontból a B-be, és ha elfelejt megállni a megállóban az utas jelzése ellenére, akkor ne ő hőbörögjön már, hanem kérjen elnézést, vagy ha ez nem megy neki legalább fogja be a a száját.
A mi életünkkel szórakoznak egyes "tisztelt" sofőrök, amikor a követési távolság be nem tartása miatt állandóan fékezgetnek, az utas meg esik bukik, ne szórakozzanak, mert ha baleset lesz belőle, azért nekik kell felelni.

Jolanda 2010.08.28. 16:50:08

A DKV dolgozói között is vannak inteligens emberek. Sajnos azonban néhány paraszt miatt ,nekünk utasoknak kell tűrnünk.Tapasztalatból írom,hogy a területenkénti vezetőket nem érdekli a panaszkodás.Mindenki a saját dolgozóját védi.Aki ellen pedig panasszal élnek,jókat mulat! Ez egy szép nagy család! A parkolósokat miért nem említitek?Ott "király"az élet! Van zsebpénzed. Disznóvágáskor a kollegáknak a céges felíratú autóval ingyenes házhoz szállítás!(I. M.)Sőt,a kannákba töltött ukrajnai üzemanyag szállítása is megoldott egyes élelmes alkalmazott esetén! (G. B.)Azért fogok mindent itt nyílvánosságra hozni, mert akiknek ezt jeleztem,nem tettek semmit!Folytatás köv.

dkvfigyelo 2010.08.30. 20:28:27

Várjuk a folytatást:)

Jolanda 2010.08.31. 12:28:50

Nyugi ,a sorozat folytatódik! Sokan írjátok sérelmeiteket, de ezzel nem oldódik meg semmi.Miért nem a saját fegyverükkel vágtok vissza a köcsögöknek?PLd: Ha "baj" a sok aprópénz, akkor ezt a jegyvásárlást addig kell csinálni, amíg meg nem "zakkan" az illető.Majd olyan hibát követ el, amiért távoznia kell a "családból".Így sokan jól járnak! Frissül az állomány és talán egy pályakezdő, vagy munkanélküli kap lehetőséget.Na, ébredjetek gyerekek!

panjabi 2010.09.03. 12:51:59

Végre valaki elkezdi kiborítani a bilit!
Reméljük meglesz az eredménye és észhez tér ez a csürhe népség!

Egyébként Drótos Krisztián DKV ellenőr miért csak a csinos karszalagjával érzi magát bikának??? Bezzeg az autójából nem mert tegnap kiszállni és egy az egyben keménykedni!!! Nevetséges emberek vagytok!

Jolanda 2010.09.07. 16:53:50

DKV család! Úgy látom, hogy érdeklődéssel várjátok a folytatást.Vannak köztetek olyanok is, akik tudnak dolgokról,de nem mernek szólni mert félnek!!Régi jó mondás:"cégből él meg az okos ember" Itt mindent szabad!!Ha roncs autótok van,gyors anyagbeszerzés 5-ös lemez, ingyen, meghajlítva a karosszéria munkához majd rendelnek másikat! Következik a festés:a cégen belül, festünk(itt nem talál meg az APEH)Az autóba aksi is kell!Az meg van a raktárban,adjuk az újat a rosszat selejtezzük.A hegesztéshez szükséges palack is van! A biztonságiak csak intenek, hogy szaladj paraszt!!A műszerész ,a pénzzel teli kazettákkal,gyors fuvar haza.A "csencselt"áru őrűlt kipakolása, majd "futás" vissza, hogy a főnökkel megbeszélt időre a v.tanácsba benyalt f...sz szopó visszaérjen. Ebből is lenne egy szép dkv-s könyv! Hajrá!! Folyt. köv.

Jolanda 2010.09.07. 17:02:00

panjabi! Nem lesz semmi eredmény! Na meg mivel térjenek észhez?(ez nem mindenkire vonatkozik) Nem mindenkinek éri meg hogy tisztességes legyen! Nem csak a szalaggal érzi magát biztonságban, hanem aPAPA is a nagy család tagja.

panjabi 2010.09.07. 21:36:06

Egy-két ilyen hasonlóan határozott fellépésű polgárra lenne szükség, mint Jolanda! Szerintem ennél a korrupt cégnél senkinek sem érdeke a tisztesség és a becsület! De ilyenkor meg csendben figyelnek, mint aki beszart! Karszalag vagy vezetői szék, egyre megy! Azonban az utcán civilben már nem vagyunk olyan nagy arcok, igaz Krisztián? Undorító egy banda!

Várjuk a folytatást Jolanda!

dkvfigyelo 2010.09.07. 21:52:20

@Jolanda: Ha szeretnéd megbeszélhetjük, hogy egy cikkben tennénk közzé az eddigi kommenteket és a folytatást. Hátha lenne belőle egy index címlap, akkor jöhet az 1kolléga, az xy ellenőr és a többi. Ha benne vagy dobj egy emailt.

vdio 2010.09.09. 12:18:37

Jolanda ! A hiányzik a régi munkahelyed! Mindenki tudja ,tudja kit takar "jolanda ". 8 ált. nem elég, talán nem késő a te korodban újra iskolapadba űlni! Egyébként minden cégnél vannak hiányosságok.

irat 2010.09.19. 16:43:38

"HIÁNYOSSÁGOK!!!!
Jól van írva!!! Azok vannak bőven.
De a sofőrök,akik csak teszik a dolgukat,dolgoznak!
Nem hinném,hogy ők a felelősek a hiányosságok miatt.
Tökéletes ember nincs,és nem létezik!!!
Csak tökéletes "SZÁNDÉK"!
Nem állok a sofőrök védelmére,közöttük is lehetnek furcsa fazonok,az utasok számára.
Lehet éppen,a munkahelyén nyalis,nyuhászkodó,csendes,rendes!
De ebből mást lát az utas,és mást a kolléga,és főnöke.
Minden cégnél vannak,és lesznek
botrányok,mert a mai világban a pénz diktál!?
Tudjuk,nem egészséges erkölcsös dolog.
DE EZ VAN!!!!
A lényeg számomra!!
Utazhassak,ha bérletet vettem!
Az,hogy a sofőr is EMBER! lehet rossz napja,vagy jó?!
De teszi a dolgát!!!!
Aki,pedig korrupt!!! a cégnél!!
LEGYEN BÁRKI!!!!
HAJRÁ!!!!!
GYŐZZÖN AZ IGAZSÁG!!!
/TR/

irat 2010.09.19. 17:09:52

Üzenet"Panjabinak"
Igazad van!
A korrupt ember? hát??
Csak az a baj,hogy !!!!
"AZ IGAZSÁG AZ ODA ÁT VAN"!!
Amíg,a pénz a fizető eszköz /nem árú csere/.Addig adott marad a probléma.
A "pénz" mindent meg oldhat! NÉHA MEG SEMMIT!!!
Mert minden ember,csak egyszer születik meg,.....!!! meg!
Viszont,"Zsákkal hátán lévő,vagyonnal temetett embert "NEM" látunk sűrün!?
/TR/

vdio 2010.09.20. 09:59:07

Jolanda! Mért nem reagálsz?! Csak nem új " felhasználóként " hozzászóllóként vagy jelen!! " Ejnye Ejnye"!!

koppancs 2010.09.20. 15:21:03

Jolanda csak eddig volt "nagy"-lány,ez volt jellemző a munkájára is. Ott is addig járt a szája, míg ki nem rúgták.
Itt ugyan ezt nem teszik meg vele, de csak azért nem, mert itt homályban tud maradni. Egyébként az egész történetről annyi a véleményem, hogyha egy 23éves kis valaki igy akar, egy 2x annyi idős, tiszteségben megöregedett gépjármü-vezetővel úgy kib...ni, hogy egy csomó apró-pénzt add neki, hát ne csodálkozzon azon, hogy igy járt!!! Nem tudom esetleg forditott helyzetben, ő vigyorogva vette volna el?!? (Aki másnak vermet ás, maga esik bele!!! )

panjabi 2010.09.20. 22:09:18

@irat: Nagy igazságot mondasz!

"Gyökerestől kell kiírtani a gazt"

panjabi 2010.09.20. 22:20:55

@koppancs: Védjed csak a vakarék népet! A debreceni polgárok úgyis tudják, hogy miféle népség vagytok! Nem kell túl sokat igénybe venni a TI macskaszaros szolgáltatásaitokat (amitől el vagytok ájulva), egyből kitűnik a lényeg= egy nagy nulla, amit nyújtotok. Porbafingók vagytok és nem fogtok megváltozni!

ÉS: Tisztelet a kivételnek!

Csak az a baj, hogy ritkaság számba mennek ezek a dolgozók!

Végszóként: Ne flegmázzon nekem egyik sem, ha aprót adok! Végezze a munkáját, amihez ez is hozzátartozik! És főképp ne a kreol bőrű ellenőr játssza nekem az agyát...

koppancs 2010.09.21. 10:20:52

panjabi:Válaszom a következő.
Még jó , hogy a "Debrecen-i polgárok" nem te vagy! Aki "te" vagy, az a nagy nulla, méghozzá DUPLÁN ! ! ! (Remélem veszed amire gondolok.) Ami pedig a "kreol börű ellenört"-illeti, csak egyszer kerülnél a társaságukba, igen csak meghúznád magad, ott te lennél "porbafingó", sőt inkább beszari! ! ! !

vdio 2010.09.21. 17:39:23

panjabi! Szerintem ,te egy inteligens srác vagy. Nagyon egészséges a gyaloglás ! Ha van esetleg apucinak kocsija kérd kőlcsön ! De ne általánosíts !

irat 2010.09.21. 18:38:05

EZ IGEN!!!!! NEM SEMMI!!!
Kezd annyira érdekelni,mint egy film sorozat.
Csak annyi a gondom az egésszel,hogy ez a probléma az életünk része,és a szereplői itt vannak közöttünk.
Nem beszélve arról,hogy a szinészeknek "nevük sincs"!?
Nem tartom mókás dolognak a témát,
de jó lenne tisztábban látni!!
/TR/

panjabi 2010.09.21. 20:07:43

@koppancs: Szánalmas, amikor a kövérkés kopaszodó mamlasz ellenőr (a példa kedvéért nevezzük Krisztiánnak vagy Rolandnak) helyi seriffnek gondolja magát vagy a sofőr Schumachernek, és a kanyarban borulnak az utasok... Bezzeg ha aprópénzt kap, akkor anyázik! A hiba a RENDSZERBEN van! Állj csak ki ezek a ratyi emberek mellett!!! Szerencsére egyre elégedetlenebb a lakosság, így bízhatunk a változásban! Így félnivalótok csak Nektek vannak...hogy lesz-e állásod vagy sem! Jah és a beszariságról annyit, hogy a kollégáid civilben már nem olyan nagy emberek...Vicc!

panjabi 2010.09.21. 20:13:13

@vdio: Köszönöm, van saját autóm! Környezettudatosan nevelem a gyerekeimet is, szoktunk sétálni, kerékpározni és olyan környezetkímélő eszközöket is igénybe veszünk, mint a tömegközlekedés!

És mint említettem, de megismétlem: TISZTELET A KIVÉTELNEK! Mert az éremnek két oldala van és tisztességes emberek is dolgoznak a DKV-nál! Ez tény!

Jolanda 2010.09.21. 21:13:08

Koppancs öcsisajt itt vagyok!:))))) Remélem nem bontottál pezsgőt az ünneplésedre!:))) Üdv Panjabi! Ismét a fedélzeten . :))) Azt hitték az idióták hogy megíjedek!! Ejnye Koppancska kis tudatlanka! :)))))))Hamarosan jelentkezem.

Jolanda 2010.09.21. 21:20:10

@vdio: Megjöttem gyerek! :)) Na remélem boldog vagy!:))

Jolanda 2010.09.21. 21:24:12

@dkvfigyelo: Miért dobjak neked nincs? :)))

panjabi 2010.09.21. 23:20:59

Üdv Jolanda! :) Tedd helyre ezeket az eszetleneket, mert kezdenek elkanászosodni! :) Talán ezt is a DKV neveli beléjük! De ŐK még büszkék is erre!

vdio 2010.09.22. 14:57:58

@Jolanda: Ennyi a reagálás?! Nahát!

Jolanda 2010.09.22. 20:04:41

@vdio: Nincs hiány az életemben.(Köszi.)Mindenki tudja hogy ki vagyok? És? Akkor tudják hogy kinek köszönhetik, hogy a "csen -csór" brigád befejezi vagy csökkenti a szemét dolgokat! Így több jutalom, vagy bármilyen juttatás marad azoknak a dolgozóknak akik megérdemlik.Pozitívumként értékelem, hogy ezek szerint kitűnően működik a kommunikáció,ami alapja a sikeres szolgáltatásnak. Nyugi a tudásom jó alapokon áll. Nem úgy mint neked,amit bizonyítol az ide nem illő marhasággal.Akár az én "koromban" vagy bármelyik "korban" tehetsz egy szívességet, mindazoknak akik becsületesen dolgoznak! :)) Hiányosság? Mire utalsz?Felvázolom : Amit néhányan eltulajdonítanak biztos hogy hiány keletkezik! (készlethiány)De ez neked magas! :))))Vagy humán erő gazdálkodás terén van hiány,okoska? :))) A hiányosság,mint tény tettre ösztönöz jobb esetben.Ez pedig elősegíti az eredményes innovációt! Hiányosság megszüntetése,pótlása gyenge pontok kiiktatása pld:(jogtalan eltulajdonítás) színvonalasabb szolgáltatást eredményezhet! 8általános?Bóknak tekintem. :)))))De te nem érted ezt a reakciómat sem! :))))

vdio 2010.09.23. 08:49:13

@Jolanda: Úgy gondolod ,hogy nem értem?! De nagyon is ! Te valakire haragszol és úgy itéled meg,hogy igy bosszút állhatsz! Neked valóban hiányzik valaki az életedből!

Jolanda 2010.09.23. 16:16:18

@vdio: Nem bosszú, hanem ezek valós tények.Azt hogy leleplezem őket meg ígértem már évekkel ezelőtt nekik.nem szeretek tartozni.Biztosak benne hogy a felettesük nem tesz semmit.Idézem a tanuk előtt elhangzott mondatot:"kismiskák a cégnél hogy engem kirúgjanak,mert az apám is itt dolgozott!" Csak hogy az apa nem igen lopta szét a dkv-t.Azt nem értem,hogy miért véditek a tolvajokat, mert tévedsz ha úgy gondolod, hogy egy emberről van szó.Talán mindenki ezt csinálná? Nem hiszem.Vagy mindenki "pereputtyának" ingyen autó javítás és így hallgatnak mint a birkák.Ez sem.Azt meg te is tudod hogy kikről van szó mert a monogram alapján tudjátok.Egy cégnél azért nem kellene szemet hunyni ilyen nagy volumenű csencselés esetén, ami évek óta tart.Soha nem fogom hagyni, hogy valakik kérkedjenek olyan dologgal amire ők nem méltóak. :))

vdio 2010.09.24. 10:03:34

@Jolanda: A tolvajoknak egyik cégnél sincs helye! Ezzel egyet értek ! De a személyes bosszú nem vezet sehová. Biztos lehetsz,hogy meg teszik a megfelelő lépéseket az ilyen és ehez hasonló ügyekben, ami természetesen nem lesz publikus, és az érintettek nem fognak dicsekedni vele!

Jolanda 2010.09.27. 14:43:18

@vdio: Ugyan már mese előadást tartol!.) Lépéseket? Hogyne!:) Úgy is megtudom, hogy lesz -e intézkedés.Ha nem, más jó ötletem van. :)))

irat 2010.09.29. 18:08:05

Talán? vége a kedvenc sorozatomnak?!
Senki nem ír semmit!
Talán,mert várnak a vállasztásokig?!
/Okt.3-ka Vasárnap/.
Mindegy,mert az allergiát okozó növények mint a parlagfű,stb!!
Lassan a hideg,és tél miatt nem rúghatnak "labdába"!!!
MINDEGY! A lényeg részemről,hogy amíg utasok lesznek,addig sofőrökre szügségeltetik!
Csak,jó lenne már tisztán látni!!
Üdv:/TR/.

Jolanda 2010.09.30. 20:58:52

@irat: Dehogy van vége!Bízzunk a folytatásban :)))Bizonyosan "lefagyott" mindenki.Szörnyű ez a nyugalom!!

Jolanda 2010.09.30. 21:00:32

@panjabi: Na mi van, hol vagy már?Nagy a nyugi. :))))

panjabi 2010.09.30. 21:53:38

Itt vagyok!! :))
Látom az ellenfél próbál támadni, de csak olyan keveset értek, mint a DVSC többmilliós focistái manapság! :)
Bíznak még a tisztesség példaképét alkotó DKV Zrt. vezetői és alkalmazottai a vasárnapi választásban, és hogy még többet tudnak hazavinni a jövőben? Szóval hagyjuk a választásokat, mert szerintem semmi jóval sem kecsegtetlek Titeket! Talán egyszer rend lesz a tömegközlekedésben is! Történt egy újabb botrányos ellenőrös sztori kis városunkban, de ez majd főcímre fog kerülni, úgy érzem! Ismételten gratulálok!
Jah, Krisztián és Roland még mindig gubbaszt, mint aki a gatyájába sz@rt????

Jolanda 2010.10.01. 15:35:19

@panjabi: Na, végre már üdv a fedélzeten! :))
Ne politizáljunk, mert a politikában is maghalt a józan ész,úgy mint az egész társadalomban és már el is van "temetve". A sztori engem nagyon érdekel!:))Engedd meg, hogy gratuláljak a hozzászólásaidhoz! Szuperek!! Látod ha eltűnünk egy kicsit,mennyire örülnek vagy hiányolnak bennünket.::)))
Még híresek leszünk lassan!!:)))))

irat 2010.10.05. 17:50:16

ÜDV: Mindenkinek!!!
Észre vettétek,hogy ezen oldalon max,5 ember írogat?! mostanában ezt a témát illetően!
Sorolnám! Jolanda,Panjabi,Koppancs,Vdio,dkvfigyelő,Homokhát,Jó magam ,"irat"!
Szerintem?! lassan jó lenne TISZTÁN LÁTNI a dolgokat!
Vagy írjatok,egy új forgatókönyvet!
Vagy inkább,/Car Pe Diem/!!
ÉLD AZ ÉLETED!!!!! /tr/.

irat 2010.10.12. 19:00:14

Talán? Mindenki fát ment vágni az erdőbe mert,itt van lassan a tél!
Fűteni,fizetni kell!!
Akkor most,miről írogattunk eddig oda-vissza!!!?
Akkor az majd Decemberben az ünnepek közelében,még ennyi reakció sem lehet!!
Örömmel nyugtázom,hogy MINDEKI
jól van,és közlekedik!!!
VALAHOGY!!! Üdv: Nektek!!

irat 2010.10.21. 18:27:34

:( 9 napja,hogy írtam és senki NEM
reagált.
Isten! 7 nap allatt teremtette világot!
Itt 9 napja senki nem alkotott/bízonyított/.SEMMIT!!!
Az aprópénz amit az utas adott a sofőrnek,anno és ebből lett 1 pici vihar.
Szóval! apró pénz...ezek után még több.....:(-
A lényeg,hogy ennyit a "viharokról"!
De ennek örülök :))- Mert VÉGE!!!!
/tr/.

Jolanda 2010.10.22. 21:12:29

@irat: Nem hiszem el, hogy unatkozol! :)))) Nem jobb a nyugalom?Majd lesz másik"vihar". ::))) Minek legyen vihar a " biliben"ha úgy sem tesznek semmit az illetékesek?Na ez nem jelenti azt, hogy nem figyelek !:))Én is úgy vélem ,hogy nyugi van mert többször néztem ide, aztán dög unalom.Eddig az volt a bajod, hogy néhányan vagyunk itt akik"véleményezünk" most már ennyien sem leszünk.Csak azért írtam ,hogy nehogy elmenj az erdőbe te is fát vágni! ::)))))))

Jolanda 2010.10.22. 21:14:14

@panjabi: helló! Jelentkezz,mert hiányolnak bennünket!!!! :))))))Biztos van írni valód.:))

hodosy · http://dkvfigyelo.blog.hu 2010.10.22. 22:40:55

Most dolgozom egy új poszton. Kicsit időigényes, de remélem kész lesz és kicsit felpezsdül itt az élet. Matricát sem kér senki? :(

daveC999 2011.02.24. 09:07:06

ma reggel 41y (7:22kor induló)
keresztesi utca megálló: a busz áll a megállóban, 2 hátsó ajtó bezár, de ekkor egy csaj már mellé ér, majd az álló busz mellett előre megy integetve - első ajtó is bezár, elhajt - no comment - ha a sofőr nem látta a tükörből az álló busz mellett 5-10 mp-et álló, integető lányt, akkor vonják be a jogosítványát

irat 2011.03.24. 16:54:01

@daveC999: Azért,ez nem ennyire egyszerű,hogy /vonják be a jogosítványát/.
Biztos és sem örülnék,ha ott hagyna a busz.
DE!!! ok,és okozatt is létezik.
Talán?! jó lenne meg kérdezni a másik felet is/sofőr/.
Amennyiben,mégis a sofőr hibája?
Akkor hiba.
De csak az tévedhet a munkájában aki dolgozik.
Abban az esetben,ha mindig kirúgnák
az éppen hibát okozó sofőrt,akkor
már rég mindenki gyalogolna.
Különbben,senki pártjára nem állok!!
DE létezik,Panasz iroda is!! :-(

Lencsi Lány 2011.08.28. 08:16:59

@irat: Teljesen mindegy, milyen korán kelnek, mennyire kimerítő, stresszes, figyelmet igénylő a munka. Ezt vállalták-fizetésért cserébe. Szolgáltatást kell nyújtaniuk, és elvárható, hogy ezt normális stílusban és hangnemben tegyék. A fiatalember maximálisan korrekt volt. A sofőr minősíthetetlen stílust használt. De ha neked ez a viselkedésmód bejön, kívánom, hogy a legközelebbi alkalommal veled is így viselkedjenek, de ne a DKV-nál, hanem, mondjuk...orvosnál, ahol ráadásul még kiszolgáltatott is leszel:-)
süti beállítások módosítása