DKV figyelő

Írjatok akármilyen DKV-val kapcsolatos észrevételt, panaszt a dkvfigyelo@gmail.com címre. Ha szeretnétek egy járattal kapcsolatban szavazást indítani pl. a 36-os járat újra a Dobozi lakótelepig közlekedjen, írjatok fent megadott címre.

Friss topikok

2011.12.20. 15:26 hodosy

Bunkó sofőrök, a városiaknál hamarabb hazaérő vidékiek...

Az alábbi két levél alátámasztja, hogy a DKV-nál szarnak bele mindenbe, a sofőrök bármit megtehetnek. A fentebb üldögélő, tömegközlekedési eszközt még sohasem használt emberkék törlik és vonogatják össze a járatokat, reménykedve a veszteségek csökkenésében (az év végére elérheti az 1,2 milliárd forintot). Az alapból elégedetlen utazóközönségnek még rádobnak jövőre egy átlagosan 3,9%-os jegy, és bérlet ár emelést. Ezek után elvárják, hogy mindenki legyen elégedett, és ne kocsival, biciklivel, vagy esetleg gyalog jusson el az úti céljához.

Tisztelt DKV-(figyelő)!


2011.dec.16-án,Alsójózsa-Segner tér irányába közlekedtem a 9:10-es járattal,az Alföldi nyomda megállónál megállt a busz,az első kivételével az összes ajtót kinyitotta a leszálló utasoknak.Az első ajtónál arra lettem figyelmes.hogy kopogtatnak az ajtón,ekkor szóltam a sofőrnek,hogy nyissa ki.Odapillantott majd bezárta a töbii ajtót is,és tovább ment.Ekkor közöltem vele,hogy panaszt fogok tenni,mivel első ajtós felszállás van,úgy gondolom kötelessége lett volna kinyitni még akkor is,ha egy gyerekről van szó.Megállt a piros lámpánál,rámnézett és gúnyos mosollyal az arcán megtapsolt,amiért mertem szólni.Szerintem,ez a fajta tiszteletlenség nem tűrhető el.

 

Sz.N

Tisztelt DKV-(figyelő)!
 
Felháborító amit művelnek a busz járatokkal, a Kassai úton közlekedő 22-es buszt miért kellett elvenni a lakóktól?
A Zákány utca felé van irányítva, és a másik két megállónál a régi GÖCS /dolgozók/, Kemény Zsigmond u., Zöld u., Jósika, Kassai út, Vas Gereben, Hadházi út, Szigligeti u.  lakók, valamint az egyetemen tanuló hallhatók. Az érintett megállóktól csak a 3-as trolival lehet a város felé közlekedni, és azzal is följebb kell utazni a Jánosi utca felé, hogy esetleg a 22-es buszt elérjék a lakók. Vagy az Árpád térig, ahol a 11-es, ill. a Bercsényi utcánál a 43-as busz elérhető. Mióta megvariálták a járatokat, a Kemény Zsigmond utcáról trolival, ill. busszal tudok bemenni a munkahelyemre, hazafelé szintén. Legalább 50 perc, 1 óra mire hazaérek. A vidéken élők sokkal hamarabb hazajutnak mint a helyi lakosok. Nembeszélve róla, hogy a villamost soha nem veszem igénybe, a bérletek ára csak nő, jövőre is és órákat kell várni és utazni, hétvégéről nem is beszélve 2 óra hossza a piacról az otthonig az út. /oda-vissza/. A 24-es buszt is elvették, ami a város felé jön, nem vették figyelembe, hogy az egyetemen tanulók milyen sokan vannak. Egyszerűen vannak járatok amire fel sem lehet férni, dugig van egyetemi hallgatókkal. Ami meg a város felől megy a klinika felé 24-es busz, mint a heringek úgy közlekedünk, természetesen miért is ne lehetne egy-két csuklós buszt betenni, hogy kényelmesebb legyen az út. Aki átvariálta a buszjáratokat az életében soha nem közlekedett még tömegközlekedési járművel. Könnyű annak irányítani, aki beül a kocsijába és azzal járkál.
Miért kell mindig a lakókat megkárosítani.

 H.Cs.

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://dkvfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr73478425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lokiboy79 2011.12.21. 12:30:19

Sajna az a baj,hogy országos szinten az emberek döntő része minimálbérből vagy az alatt tengődik és vegetál.A jegyek és bérletek árai már így is elég drágák és magasak mindenhol az országban.Az az elszomorító,hogy ha 1000Ft. lenne 1 jegy,akkor is csődben lenne minden közlekedési társaság,mivel mindenhol megy a herdálás 1000-rel.A míg ez így marad,addig esély sem lesz arra,hogy ez az ország kimásszon a trutyiból.A vezetők bére úgysem fog csökkenni és Ők a megszokott luxusnál alább nem fogják adni.Mindezt valakik(a tisztességesen fizető utasok)kárára lehet csak fenntartani."Fejéről büdösödik a hal."Ezzel a birka néppel mindent meg lehet csinálni,mert mindig befogja a száját.Ezért tartunk ott,ahol tartunk.És ez csak rosszabb lesz.

balaaa 2011.12.25. 20:37:36

Gyalogoljatok / kerékpározattok / gördeszkázzatok / stb. (Szerintem!) napi 5-6 km gyaloglás belefér. (És ez biciklivel kitolható.) Csak sajnos ettől sem fog megoldódni a probléma. Ami most van Debrecenben "közösségi" közlekedés címen, az közelít a 0-hoz. És évről-évre rosszabb!

balaaa 2011.12.25. 20:38:52

Az kimaradt, hogy nyilván a nagyobb távolságok megtétele ezzel nehezen vagy nem nagyon oldható meg.: Erre kéne a közösségi közlekedés. Ami nincs.

kumming 2012.02.24. 12:02:38

@balaaa: Miért nincs közösségi közlekedés, Nézd már meg a menetrendet, és számold össze hány járat indul egy nap. És utána mond hogy nincs.

balaaa 2012.02.25. 09:43:53

@kumming: Nem gondolom, hogy a szolgáltatás színvonala, minősége, egyenes arányosságban lenne a napi járatindítások számával. Nem beszélve a járatok útvonaláról, a buszmegállók elhelyezkedéséről és arról (is), hogy az az 50 csuklós autóbusz a reggeli / esti órákban kevés. Meg az olyan dolgokról, hogy aki vonattal utazik Debrecenbe, az miért fizet kevesebbet ugyanazért a szolgáltatásért, mint egy helyi lakos / itt tartózkodó? stb.
süti beállítások módosítása