DKV figyelő

Írjatok akármilyen DKV-val kapcsolatos észrevételt, panaszt a dkvfigyelo@gmail.com címre. Ha szeretnétek egy járattal kapcsolatban szavazást indítani pl. a 36-os járat újra a Dobozi lakótelepig közlekedjen, írjatok fent megadott címre.

Friss topikok

2011.09.07. 20:25 hodosy

Mintha valami megváltozott volna...

Eddig állandóan csak a negatívumokról volt szó. Azonban már az előző észrevétel és ez is pozitív. Reméljük ezentúl csak ilyen, és ehhez hasonló leveleket kapunk:

Üdv!

 
Nagyon sok problémám akadt már/akad nekem is a DKV-val, de most egy kicsit másabb hangulatú történetet szeretnék megosztani másokkal is.
A héten a 15-ös autóbuszra vártam a városban. Hatalmas meglepetésemre a "régi" zöld IKARUS busz állt be a megállóhelyre 15-ös jelzéssel. Minden ajtót kinyitott a sofőr, én a második ajtónál próbálkoztam a felszállással, amikor is láttam, hogy leszáll a sofőr a buszról, és jön felém. Először azt hittem, hogy már ő jön ellenőrizni a bérleteket személyesen mindenkihez, de ettől jóval nagyobb meglepetés ért. Egy anyukának segített a babakocsijával a leszállásban a lépcsők miatt (amiktől már elszoktunk egy ideje). Kérés nélkül, a többi megállóban is rendkívül udvariasan kilépett a fülkéjéből a sofőr, az utasoknak intett és mondta, hogy nem soká indulunk, és segített az édesanyáknak. Az utam során 3 babakocsis szülőnek segített így, és mindenki arcán döbbenet volt, az egyik anyuka pedig elmondta a buszsofőrnek azt, amit én is gondoltam: "Ilyen kedves buszsofőrrel én még nem találkoztam!"
Majd az utam vége felé visszatértünk kicsit a valóságba: 3 megállóhelyen is körülbelül 10 percet álltunk, mert a rég nem használt buszok épp nem teljesen akartak működni, és a sofőr bütykölgette őket. A harmadik ilyen buszmegállós kiállás után, úti célomtól 1 megállóhelyre inkább a leszállás mellett döntöttem, mert hogy addigra már füstölt minden irányból a busz, de azért még tovább haladt.

 

Szólj hozzá!

Címkék: jókedv kedves pozitív sofőr jótevő


A bejegyzés trackback címe:

https://dkvfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr813209851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása